reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lýdia Matiašková

Lýdia Matiašková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ďalší človiečik čo rád chodí s otvorenými očami... milujem horkú čokoládu, písanie, fantasy knižky, moju gitarku a sem-tam aj mladšieho brata (opička na gumičke) ...just kiddin... Zoznam autorových rubrík:  WordsČierna inoväťParadoxonWe're all the laymen.

reklama

Paradoxon

Studená

Lýdia Matiašková

Studená

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Báseň

Lýdia Matiašková

Báseň

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 1
Matka

Lýdia Matiašková

Matka

  • 13. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Snežienka

Lýdia Matiašková

Snežienka

  • 10. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Snívalo sa mi

Lýdia Matiašková

Snívalo sa mi

Snívalo sa mi, Že si ma držal v náručí, A tvoje teplo Horelo mi žilami.

  • 6. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Prečo

Lýdia Matiašková

Prečo

Povetrím vznášajú sa vločky, Vánok sa pohráva sťa malé dieťa S páperím motýlích krídel. Krása bielej pani vôkol sa rozlieva, Len načúvaj Šepotu toľkej nemej nevinnosti. Tieto jemné dokonalosti, Pod chladným bozkom zimy Zahalia všetko v nemom úžase. Koľko života aj v zdanlivej ospalosti! Parapet za oknom, Trbliece sa diamantovým kryštálom, Odrážajúc striebro hviezd. To, čo môžeš vidieť obyčajným okom, Zabúdaš v temnote vzdialených ciest.

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vtáčik

Lýdia Matiašková

Vtáčik

  • 11. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu